Lilypie

Pazar, Şubat 18, 2007

EGE'NİN HALLERİ

6 Yorum:

saat: 2/18/2007 11:52 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim ben de seni her an ısırabilirim. ne şirinsin sen ya.
şu gömlek-süveter ikilisi de pek yakışmış. geçen gün bunun kızlar için olanını aramıştım ama yok. sadece senin gibi şanslı erkekler için var:)

 
saat: 2/19/2007 12:31 ÖS , Blogger Küçük Prens dedi ki...

Egecim merhaba kocaman olmuşsun çok şirinsin öpüyorum seni

 
saat: 2/20/2007 9:21 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

egecim ben bayılıyorum sana inşallah elma kurdumda senin kadar şirin bir çocuk olur şimdiden babası ona seninki gibi gömlek ve süveterler alıyo ama onları giymek için çok büyümemiz lasım

 
saat: 2/20/2007 10:36 ÖS , Blogger YAGMUR dedi ki...

ayyy masallah ne guzel pozlar ya ne yakisiklisin sen:)))

 
saat: 2/27/2007 8:30 ÖÖ , Blogger sumuklubocek dedi ki...

masallah, masallah, masallah...
tam yemelik bunlar yemelik!
imza: yamyam anne :)))

 
saat: 3/04/2007 2:34 ÖÖ , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze,küçük prens ,elma kurdu,yağmur,sümüklüböcek
beni takip ettiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve sımsıcak kucaklıyorum.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa