Lilypie

Pazartesi, Kasım 13, 2006

BAKICI TEYZEMİN YAPTIKLARI....


Uzun süredir görüşemiyoruz.internetimize yeni kavuştuk da...bu süre içinde neler oldu neler...bakıcı teyzem beni hiçbir şey söylemeden terk etti.nedeni ise annem ve babamın onu bazı konularda uyarması.ben, son günlerde çok tv izlemeye başladım.babamın ekonomi haberleri bile ilgimi çekiyor.babam ,bakıcı teyzeme ben uyuduğumda tv yi açmasını söylemiş.annem de geçen gün ,benim altımı temizlerken,sırtıma kadar çıkan pisliğimi(afedersiniz)iyi temizlemediği için konuşmuş.işte bu sebebler nedeniyle bakıcı teyze ,beni bile görmeden evi terk etti..annem tabiki çok zor durumda kaldı 1 hafta izin alıp benimle ilgilendi.bu arada da bakıcı aramalarını sürdürdü.şimdi zeynep teyzem var .hepimiz onu çok sevdik.annem gibi herşeyimi düşünüyor.annem herşeyde bir hayır vardır diyor...yaşasın zeynep teyzem:))
ben artık evin her tarafını gezebiliyorum.o kadar hızlı emekliyorum ki,yakalamak mümkün olmuyor:) kanepeye tutunarak ayağa kalkabiliyorum.
artık karyolamda sıkılınca ayağa kalkıp,beni alın diye bağırıyorum da...tehlikeli işler yapmaya başladım:))anneme hayranlığım da artmaya başladı.kendimi kötü hissettiğimde annemden başka kimseyi istemiyorum.gece ağlamalarıma babam kalksa da yaygarayı koparıp annemi istiyorum.geceleri bu durumu annem pek sevmiyor ama...:(
yemek konusunda ise beni tutmayın lütfen:))maşallah herşeyi yiyorum artık .
geçenlerde son hib aşım ve kontrollerim yapıldı.tam 9.575 kg,73.5 cm olmuşum.doktor amcam gelişimimin çok iyi olduğunu söyledi. tekrar maşallah banaaaa....

8 Yorum:

saat: 11/29/2006 4:46 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

Selam Egecim,
Ben Handan Teyzen.. Benimle henuz tanışma fırsatı bulamadın ama ben seni surekli takip ederek neler yaptığını izliyorum. Bu arada elime geçersen seni bir guzel yiyeceğim. Seni çok opuyorum, yeni bakıcının hayırlı olması dileğiyle..

 
saat: 11/29/2006 10:15 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

ben de merak etmeye başlamıştım napıyor egemiz diye. yeni bakıcın sorun çıkarmaz inşallah.
resimlerde süper çıkmışsın. çok tatlısın sen ya:))

 
saat: 11/30/2006 10:39 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

Handan teyze,umarım en kısa zamanda tanışırız.öpüyorum...

pınar teyze,bizde yağmuru merakla takip ediyoruz.seni de öpüyorum.

 
saat: 12/01/2006 9:12 ÖÖ , Blogger *Ra dedi ki...

Merhabalar.
Kötü bir tecrübe yaşamışsınız üzüldüm. Ben de sürekli siteye bakıyordum ama güncellenmiyordu. Merak etmiştim. Neyseki yeni birini bulmuşsunuz. Hayırlı olsun, umarım herşey yolunda gider.
Sevgiler.

 
saat: 12/04/2006 9:44 ÖS , Blogger sumuklubocek dedi ki...

bu isler cok zor sanirim, biz de Selim icin bu aralar birseyler dusunuyoruz da, bilmiyoruz, bakalim...
Insallah Zeynep teyzeniz iyi olur, uzun sureli olur; Egecigim de sorun yasamaz...
Calisan anne olmak zor sey vesselam :(((

 
saat: 12/05/2006 12:20 ÖÖ , Blogger EGE dedi ki...

titolo,teşekkürler dileklerin için.çalışan annenin bebek büyütmesinin ne kadar zor olduğunu öğrendik,bir daha yaşamamak dileğiyle...
sümüklüböcek,bizde uzun süreli olmasını istiyoruz zeynep teyzemizin.en azından 3 yıl,egenin kreş yaşı gelene kadar.çok şey mi istiyoruz acaba:(

 
saat: 12/05/2006 8:40 ÖÖ , Blogger Tuna Tanrıkulu dedi ki...

Merhaba Ege kardeş,

Maşallah dememek mümkünmü.Ne kadar çooook büyümüşsün. Seni en son gördüğümde küçücük bir bebektin. Şİmdi seninle ne güzel oyunlar oynayabiliriz. Ayrıca ben güzel başka yaramazlıklarda biliyorum. Sonra bir ara söylerim:))
En kısa zamanda görüşmek üzere,byee.

 
saat: 12/15/2006 3:00 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

ege çokk tatlısın cnm benim allah uzun ömürler wersinn ben annenin okulundan bi öğrencisiyim annene selam söle birass daha büyüde annenn senni okula bi kere getirsinde sewelimmm :)))) 'hocam çokk güsell olmuşş bravo size ii hayatlarr bb

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa