Lilypie

Cuma, Aralık 29, 2006

YENİ YILINIZ VE BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...


Yeni bir yıl...

her geçen gün büyüyorum,gelişiyorum.dişlerim altı tane oldu mesela.artık kendi başıma çok işler yapıyorum.neler mi?

  1. çekmeceleri açıyorum,hatta bardak bile kırdım.
  2. kendi başıma koltuklara tırmanıp ayağa kalkıp,tekrar oturabiliyorum.
  3. "ceee"oynamaktan,"ege beni bulsana"oyunundan çok hoşlanıyorum.oyuncaklarımı ayırabiliyorum .
  4. "düt düt,inek,top nerde ege "diye sorulduğunda bulabiliyorum
  5. baş baş ,bye bye yapabiliyorum.
  6. yemek yerken "daha dün annemizin kollarında yaşarken..."şarkısını dinleyerek yemeyi tercih ediyorum.birde ritim tutuyorum ayaklarımla bu şarkıya.kenan doğulu amcamın "çakkıdı "şarkısını duyunca kendimi tutamayıp popomu sallayıp oynuyorum.
  7. anneme düşkünlüğüm daha da arttı.babam gece beni aldığında avazım çıktığı kadar bağırıp annemi istiyorum.(böylece annem işe uykusuz gitmek zorunda kalıyor.:))
  8. suyla oynamaya bayılıyorum.
  9. banyoya girmek için can atıyorum.içerde biri varsa kapıya vurup "eheh ehhh "diye beni almalarını istiyorum.
  10. tek başıma oyuncaklarımla oynayabiliyorum.

işte böyle...çok büyümüşüm dimiiii:))bakalım gelecek yıl daha neler neler öğreneceğim.

hepinizin yanaklarından ısırıyorum ah pardon öpüyorum yaaa:)))

13 Yorum:

saat: 1/02/2007 7:58 ÖS , Blogger sumuklubocek dedi ki...

kapison da pek yakismis Ege Bey'e, masallah...
bizler de sizlerin yeni yilini ve bayraminizi kutluyor, mutluluklar diliyoruz.
emailinizi iremdem@yahoo.com adresine gonderirseniz sizi de blogu izleyenler listesine ekleriz,
sevgilerimizle...

 
saat: 1/03/2007 7:51 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim gerçekten büyümüşsün sen. neler neler yapıyormuşsun öyle. aferin sana. birazını yağmura da öğretsene:)

 
saat: 1/08/2007 9:58 ÖS , Blogger mozdemire dedi ki...

http://yusufguzelyurt.blogspot.com/

 
saat: 1/08/2007 10:00 ÖS , Blogger mozdemire dedi ki...

selam bloğunu tesadüfen buldum benimde bir oğlum var bloğuma beklerim EGE YE ÖPÜCÜKLER

 
saat: 1/10/2007 4:13 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

selam Ege'cim çok tatlısın seni öpüyorum
Handan teyzen...

 
saat: 1/10/2007 4:13 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

selam Ege'cim çok tatlısın seni öpüyorum
Handan teyzen...

 
saat: 1/10/2007 11:16 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

ooo kimler de gelmiş ziyaretimize!hepiniz hoş geldiniz sefalar getirdiniz.güzel yorumlarınız için ege den hepinize kucak dolusu sevgiler.
mozdemire,siteni ziyaret ettim allah bağışlasın bebişini.en kısa zamanda yorumlarımızla ziyaretlerimizi sürdüreceğiz.

pınarcım,canım arkadaşım iyi ki varsın!

sümüklüböcek,en kısa zamanda mail atacağım görüşmek üzere.selimi öpüyorum.

handan teyze bana ne zaman kardeş yapcan diyor ege:))

 
saat: 1/11/2007 11:34 ÖÖ , Blogger *Ra dedi ki...

Merhaba Gültaç ve Ege.
Umarım çok iyisinizdir. REsimlerden iyi olduğunuzu görebiliyoruz. Maşallah Ege miz de hızla büyüyor. ne tatlı gülücükler atmış.
Muhabbetle...

 
saat: 1/13/2007 3:36 ÖS , Blogger mozdemire dedi ki...

Egecim merhaba oğlumdan 1.5 ay büyük olduğun için sana bir kaç sorum olacak emeklemeye nasıl ve ne zaman başladın? Biz sürünüyoruz ellerimizle istediğimiz yöne dönebiliyoruz ama hala emeklemeye başlayamadık ne dersin 10 güne kadar emekleyip babama sürpriz yapabilir miyim?

 
saat: 1/13/2007 3:36 ÖS , Blogger mozdemire dedi ki...

Egecim merhaba oğlumdan 1.5 ay büyük olduğun için sana bir kaç sorum olacak emeklemeye nasıl ve ne zaman başladın? Biz sürünüyoruz ellerimizle istediğimiz yöne dönebiliyoruz ama hala emeklemeye başlayamadık ne dersin 10 güne kadar emekleyip babama sürpriz yapabilir miyim?

 
saat: 1/14/2007 2:13 ÖS , Blogger Anne ve Bebisi dedi ki...

Ah Egecim, ailenle*sevdiklerinle birlikte nice bayramlar,nice yeni yıllar göresin inşallah:)

 
saat: 1/20/2007 9:28 ÖÖ , Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

canım cok seker nazar degmesın

 
saat: 1/20/2007 11:40 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

rabia,mozdemire,anne ve bebişi,aqua ;ziyaretiniz için hepinize teşekkürler.
ege ve annesinden hepinize kucak dolusu sevgiler...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa