Lilypie

Perşembe, Aralık 07, 2006

KOMİK SURAT:))


Annem fotografımı çekmek isteyince işte böyle yaptım.

Bugünlerde bir yaramazım sormayın.Annem, işten eve gelince arkamda koşmaktan canı çıkıyor.herşeyi ellemek,öğrenmek istiyorum.annem ve babam bazı şeyler benim için zararlı olduğundan-hııı hayır elleme!-diyorlar ama,ben yine gülerek elliyorum.bu bana pek komik geliyor.onlar kızıyor,ben gülüyorum...bakıcı teyzemde yoruluyor arkamda koşmaktan.napiyim yaaa,bırakın keşfedeyim,yaratıcılığıma ket vurmayın bakiiimm:))

4 Yorum:

saat: 12/07/2006 6:14 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim bu me yakışıklılık.4 tane de dişin var. maşşallaahhh... ne güzel çıkmışsın öyle. annen yapabilmiş slide showu:) şimdi de video görüntülerini bekliyorum. bir de sesini duyalım hadi:)

 
saat: 12/07/2006 6:31 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

Oy Oy ne kadar şirin bir bebeksin sen yahu.Maşallah sana maşallah.Egecim annene teşekkür etmelisin çünkü çok güzel bir slide show hazırlamış sana.Çok güzel olmuş anneciğinin ellerine sağlık.En güzelinden video görüntülerinide sabırsızlıkla bekliyoruz.
Şimdi burda olcaktın ki seni ham hum yiycektim canım benim.Öpüyorum güzel yanaklarından...

 
saat: 12/08/2006 4:47 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

egecim süpersin, sen çok güzel bir çocuksun. ben de aybarsım için senin blogun gibi bi blog hazırlamaya çok hevesliydim doğumunu beklerken ama aybarsın çok ciddi bi kalp rahatsızlığı olduğunu öğrendiğimden beri hevesim kaçtı. bu günlerde çok mutsuzum:( allah sana sağlık sıhat versin allah seni nazarlardan korusun canım...

 
saat: 12/08/2006 9:47 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze,senin sayende yapabildi annem.teşekkürler...

fatoş teyze,çok büyümüşüm dimiii:))

elma kurdu geçmiş olsun.umarın aybars en kısa zamanda iyileşir,inan çok üzüldüm.iyi haberlerini bekliyoruz.sevgiler...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa