Lilypie

Pazar, Kasım 12, 2006

BÖYLE EMEKLİYORUM...


duyduk duymadık demeyin ben emekliyorummmm....birazcık korkarak atıyorum ellerimi ama olsun.istediğim heryere ağır adımlarla ilerliyorum.yavaş yavaş hızlanırım herhalde.bu arada kanepenin kenarına tutunup desteksiz orada oynayabiliyorum.arkamda biri varsa sırf komiklik olsun diye kendimi atıveriyorum da, bu durum beni çok güldürüyor.
dişlerimi dörtlediğimi söylemişmiydim bilmiyorum.çok yakında altı tane incim olacak.annem geçen gün baktı da,altta iki diş yerim daha kabarmış.hadi hayırlısı bakalım:))
bu aralar en sevdiğim şey yürümek.birileri elimden tutup yürüttüğünde çok hoşuma gidiyor.nereye gideceğimi de ben tayin ediyorum.
tv nin kumandasıyla oynamaya bayılıyorum.onu nerede görsem hemen elime almak istiyorum.neden acaba:))pillerini çıkarmayı da öğrendim.annem ve babam yaramazlıklarımın başladığını söylüyorlar.o da neymiş yaaa:)))

5 Yorum:

saat: 11/13/2006 11:38 ÖÖ , Blogger elma kurdu dedi ki...

selam egecim şu kumanda meselesiyle ilgili sana bir anımı anlatmak istedim bizimde senin gibi çok tatlı ve sevimli bir oğlumuz var( arkadaşımın oğlu )sağolsun metin senin gibi ilk emeklediği ve yürümeye çalıştığı dönemde dişlerinide yeni yeni çıkarıyordu ve ne zaman bize gelse kumandayı elinden bırakmıyordu neyse bir dönem sonra bizim kumanda çalışmaz oldu bizde yeni bir kumanda almak için çarşıya çıktık ama ne mümkün bulamadık en son gittiğimiz satıcı bundan bulamayız tamir ettirmeyi denediniz mi dedi bizde tamir edilirse neden olmasın dedik.adam kumandayı açtı ve bunun içinde yapış yapış birşeyler var o yüzden çalışmıyor temizlersek çalışır dedi bilin bakalım o yapışkan şeyler ne olabilir?tabiki metinin salyaları neyse biz çok güldük bu duruma ama kumanda artık çalışıyor ve metinin dişleri çıktı artık dişlerini kumandayla kaşımıyor:))

 
saat: 11/13/2006 3:57 ÖS , Blogger *Ra dedi ki...

Merhabalar Egeciğim. İadeyi ziyarete geldim sayfana. Baktım ki emeklemeye başlamışsın. Maşallah sana. Şimdilik sorun yok ama yürümeyi öğrenmeden koşmaya çalışınca anne ve baban peşinden koşacaklar o zaman daha çok eğleneceksin. Bol bol eğlen tamam mı tatlı kuzum. Öpüyorum yanaklarından. Yine gelirim.

 
saat: 11/13/2006 4:50 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim hızına yetişemiyorum ya. dişler, emeklemeler, ayakta durabilmeler...
öpüyorum güzel yanaklarından canım:)

 
saat: 11/14/2006 6:23 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

ben bebekleri hirpalayarak severim dayanamam kendime hakim olamam keza suan ege yanimda olsa parcalarim valla cok sekersin yaaaa canim benim

 
saat: 11/15/2006 7:05 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

http://www.birselinmasali.blogspot.com/

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa