Lilypie

Pazartesi, Aralık 18, 2006

BÜYÜYORUM...

9 Yorum:

saat: 12/19/2006 10:36 ÖÖ , Blogger Tuna Tanrıkulu dedi ki...

Sen ne kadar çok büyümüşsüüüüün,
Ben de büyüdüm biliyormusun. Sen hemen yürümeyi öğren de saklambaç oynayalım. Çok zevkli bir oyun:))
koştu koştu yaparız. Annelerimizden peşimizden koşar, hehehe

 
saat: 12/19/2006 11:26 ÖÖ , Blogger *Ra dedi ki...

Ne kadar da güzel gülücükler atmış. Poz da verirmiş. Fotojenik yani. Maşallah Egemize. Çok tatlı annesi. Allah uzun ve de hayırlı ömürler nasib etsin.
Muhabbetle...

 
saat: 12/20/2006 2:58 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

egecim çok şekersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

 
saat: 12/20/2006 6:53 ÖS , Blogger sumuklubocek dedi ki...

Masallah ya, gozlerinin ici guluyor.
Hep boyle gul sen Egecigim, hayat seni hep guldursun insallah.

 
saat: 12/21/2006 5:46 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

Tuna abi,bende sabırsızlıkla bekliyorum koşmayı.yaza oynarız belki:))

titolo, teşekkürler.şimdiki çocuklar herşeyi biliyor.poz vermeyi de:))

özlem abla,bende seni çok sevdim.belki annem okula getirir beni,daha çok görüşürüz.(annem pc ye fazla takılma diyorrr:)) )

sümüklüböcek,güzel dileklerin için teşekkürler.tüm çocuklar hep gülsün...

 
saat: 12/21/2006 8:10 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

ben geldiiimmm:)
egecim nasıl büyümüşsün sen öyle. koltuğa dayanarak ayakta duruyor bi de ya. maşallah oğlumuza. çok ama çok tatlısın canım benim.

 
saat: 12/23/2006 10:32 ÖS , Blogger Swayline dedi ki...

Yaa çok tatlı cidden. Benim oğluşumda büyüyüp böyle esmer güzeli bi delikanlı olurmu acaba yaaaaa :)
Eşimle bakmaya doyamadık resimlerine Egecim. Allah seni nazarlardan saklasın.

 
saat: 12/24/2006 2:52 ÖS , Blogger Anne ve Bebisi dedi ki...

Maşallah,yüzünden gülücükler eksik olmasın:)

 
saat: 12/24/2006 7:49 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze,
çok büyüdüm ben.beni unuttun sanmıştım:))yazını görünce çok sevindim.

swayline,merhaba!
senin oğlun da çok tatlı.yaza ereğliye gelince görüşüp ,belki oynarız yağızla ne dersin:))

anne ve bebişi,
yorumlarınız için teşekkkürler. sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşmanız dileğiyle...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa