Lilypie

Cuma, Kasım 03, 2006

İŞTE BÖYLE YAKALANDIM...


Bu gördüğünüz yakışıklı (benden yakışıklı olamaz da:)) benim biricik dayım.artık kaçmayı da öğrendim.tam kaçarken dayım beni böyle yakaladı işteeee!çook komik olmuş dimi.resimde göründüğü üzere bu işe çok güldüm.
artık çok büyüdüm ben.neredeyse 7 ayımı doldurmak üzereyim.neler mi yapıyorum?değişik, ama artık daha anlamlı sesler çıkarıyorum.de de de,ba ba ba(annem bunu pek sevmiyor,tamam yakında anne de diycem sözzz...)hal lah hal lah...bakıcı teyzem bana Bayburt dolaylarından ezgiler söyleyince hah hah diyerek sağ ayağımı büyük çoşkuyla kaldırıp indiriyorum,daha şimdiden folklor oynuyorum diyebilim- pek marifetliyim canımm:)) -çirkin olamayı,gel geli de öğrendim.yeni şeyler öğrenmeye bayılıyorummmm...
bu arada herkese duyrulur,iki alt dişim olmuştu,bugün de üstten bir dişim çıkmış(annemle babam daha yeni farketti).şimdi tam tamına üç dişim var.yaşasınn!!!
gelelim ek besinlerime...büyüdüm dedim ya,artık herşeyi yemeye başladım diyebilirim.kimin elinde yiyecek görsem saldırıyorum ellerine.sebze çorbası,tarhana hepsini yiyorum.(maşallah deyin bakalım)
anakucağında oturmayı hiç sevmiyorum.canım sıkıldı,hop aşağıya kolaylıkla iniyorum artık.yakında birden yürürsem de şaşırmayın sakın !!!
herkesi öpüyorum....

4 Yorum:

saat: 11/04/2006 6:21 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

maşallah egecim 3. dişin hayırlı olsun ama bilesin bu dişlerin 30. su çıkarken insanın canı çok yanıyo emin ol sevinemiyosun 3. dişin için sevindiğin gibi bide ben şunu merak ettim benim oğlumda bi dünya para verip aldığımız anakucağını senin gibi 5. ayında terk mi edecek canım biz onlara bi dünya para veriyoruz biraz kullansanız da verdiğimiz paraya değse?

 
saat: 11/04/2006 11:42 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

evet o kadar çabuk büyüyoruz ki herşey eskimeden bir kenara kaldırılıyor.annem bazı giysilerimi daha giydiremeden küçüldüğünü söylüyor.
bebeşin bir olsun artık kendine birşey almak istemiyorsun.bütün bebek mağazalarına girip,parasını bile düşünmeden ona alıyorsun.kendine alırken ya pahallı kalsın derken:)anne olmak böyle birşey işte(annem öyle diyooo:))

 
saat: 11/06/2006 11:17 ÖÖ , Blogger *Ra dedi ki...

Ege beye maşaallah annesi. Çok güzel, neşeli bir bebek. Benim Utku ma benzettim. Allah bağışlasın. Birbirinizden ayırmasın.
Sevgiler.

 
saat: 11/10/2006 1:13 ÖÖ , Blogger EGE dedi ki...

titolo
teşekkürler.utku bebekte maşallah pek tatlı. sanırım o da oğlum gibi tombilik büyüyor :)allah tüm çocukları anne ve babasına bağışlasın...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa