Lilypie

Cumartesi, Ekim 07, 2006

MAŞALLAH OĞLUMA...

annem böyle diyor bana.niye mi?birkaç gündür geceleri ağlayarak uyanıyordum.sürekli burnum akmaya,nefes alırken hırıltılar çıkarmaya başlamıştım.annem ve babam beni dün doktor amcama götürdü.önce ateşimi ölçtü doktor amca,ateşim 35.6 çıktı.iyi bir dereceymiş:)sonra göğsümü,sırtımı dinledi;kulağına taktığı bişeyle.ağzıma bir çubuk,kulaklarıma bir çubuk....sonuç:bir virüs ,akçiğerlerimdeki bronşlarımına balgam yapışmış.öksürerek dışarı atamıyormuşum.nefes verişimde problem yaratıyormuş.ilerlerse bakterilerin sebep olduğu bir duruma dönüşüp,antibiyotik kullanmak zorunda bırakabilirmiş.bana 2 şurup verdi doktor amca.birinin tadı berbat.ama içmek zorundaymışım.dün şuruplarımı içmeye başladım ve akşam mışıl mışıl uyudum.annem dayanıklı olduğum ve çok mızlanmadığım için maşallah diyor bana.birde kilomu ölçtü hemşire teyze,9 kilo,69 cm olmuşummm.şimdi hep birlikte maşallah :))

3 Yorum:

saat: 10/07/2006 4:10 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

maşallh:)) çok geçmiş olsun egecim. acı da olsa iç şuruplarını da iyileş bir an önce.

 
saat: 10/09/2006 10:53 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

HEPBİRLİKTE "MAŞALLAH 41 KERE EGE'ME MAŞALLAH...." OĞLUM, ANNE SANA PEK Bİ BAKIYOR YAHU..BU KADAR TOMBİŞ OLUNUR MU.? NAZAR DEĞMESİN SANA.
BU ARDA GEÇMİŞ OLSUN YAVRUMA..İLAÇLARINI USLU USLU İÇ BİR AN ÖNCE İYİLEŞ Kİ,BAYRAMDA GÜZEL GÜZEL GEZERSİN İSTANBUL'DA..TAMAM MI TEYZECİĞİM?:)
ÖPTÜM SENİ ..

 
saat: 10/09/2006 8:41 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

teşekkürlerpınar teyze şimdi biraz daha iyiyim.öptümmm

fatoş teyze yakında annemler getirecek beni.bayramda elini öpünce ne vericen bana:) ona göre gelicem de :))

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa