Lilypie

Çarşamba, Ekim 04, 2006


BENİ İNDİRİN İMDAAAAAT...!

artık ana kucağında oturmak istemiyorum yahu!beni bir türlü anlamıyorlar;bağırıyorum olmuyor,ağlama numarası yapıyorum duymuyorlar.bende işte böyle başımın çaresine bakmaya karar verdim.popomu çevirdim ve birazdan bacaklarımı açıp aşağıya ineceğim.henüz tam olarak emekleyemesem de geri geri giderek istediğime ulaşabiliyorum.inat yaptım zaten, kesin yakında emeklerim.
bu arada birazcık nezle oldum.burnum akıp duruyor.titiz annem de sürekli siliyor burnumu.acıyor diyorum ağlayak ,ama anlamıyor işte !!!( bu resim gece saat 12 civarlarında çekildi.yani ben hala uyumamıştım:))
bugünlerde sesim çok hoşuma gidiyor.habire çığlıklar atıyorum,kendi kendime konuşuyorum.annem yeter apartmandakileri rahatsız ediyorsun diyor ama napalım böyle böyle konuşmayı öğreneceğim,bağırmam lazım kardeşimmm:)
birde annem sürekli sebze çorbası tattırıp duruyor.sevmedim diyorum anlamıyor.ne o öyle tatsız tuzsuz.kendisi de beğenmiyor zaten.g... teyzemlerde mercimek çorbası tattırdılar nasıl sevdim anlatamam.bende büyüklerin yediği çorbadan yemek istiyorum.annemin yaptığı tarhana çorbasını da yiyince artık beni anladılar.neymiş? EGE ,bebek çorbası yemiycekmiş.:)))

3 Yorum:

saat: 10/05/2006 3:38 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim o bebeklere yapılan çorbalar çok tatsız gerçekten. yağmur da bizim yediğimiz çorbaları seviyor. ağzınızın tadını biliyorsunuz yani:))

 
saat: 10/06/2006 10:55 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

bak bak hele nasılda iniyor..Senin o kıvırdığın poponu yerim ben senin tatlişkom..Tamam artık anneciğinin rahat günleri bitti galiba..Sen yakında tam emeklemeyede başlarsın..Bütün gün peşine takarsın anneyle babayı..Eeee çocuk büyütmek kolay değil...Hadi göreyim seni..Göster EGE'ciğim bütün marifetlerini...Bayramda kendini iyi hazırla yavrum..Seni ısırıp sevmek için sıraya girenler var..Haberin olsun..Ben şimdiden ısırdım tombiş bacaklarından senin...

 
saat: 10/09/2006 8:44 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze evet ya!ne kötü tadı dimii.bugün tarhana yedim bayıldım valla tadına.

fatoş teyze bıktım artık ama otur otur ,nereye kadar canım sıkıldım yani

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa