Lilypie

Cuma, Eylül 15, 2006

EGEMİZ...
işte bennnn!beni merak edenler için annem koydu bu resmi.bu resim anneannemlere giderken otobüste çekildi.fatoş teyzem müzik dinletti bana o sırada annemde resimledi bizi.otobüste giderken pek usluydum.çünkü çok sevdim yolculuğu.her tarafı dikkatlice inceledim.(bu arada bloğumu pınar teyzem düzenledi.çok beğendim çooook.ellerine sağlık ,mükemmel olmuş pınar teyze.)tekrar görüşmek üzere...bugün canım pek sıkkın ,annem daha çok yazacaktı ama izin vermiyorum yazmasına:)

2 Yorum:

saat: 9/18/2006 11:52 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim bu ne tatlılık canım benim. kocaman olmuşsun yaa:))

 
saat: 9/19/2006 7:02 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

EVET ÇOK BÜYÜDÜM PINAR TEYZE.YAĞMUR DA ÇOK TATLI OLMUŞ.BENİ DE TATLI BULDUĞUNA GÖRE KIZINI BANA VERİRSİN ARTIKK:))
ÇOK ÖPÜYORUM YAĞMURU VE SENİ CANIMM

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa