Lilypie

Çarşamba, Eylül 20, 2006

EMİCEM İŞTEEE!

Annem parmaklarımı emmeme çok kızıyor,bunu anlayabiliyorum suratından.ama pek birşey diyemiyor.çünkü yaşım gereği normal olduğunu biliyor. (aaa ben daha aylığım dimi:))
bugünlerde yeni tatlar deniyorum.doktor amca yoğurtla başlayın dedi.annem hergün bana taze yoğurt mayalıyor.bakıcı teyzemde öğlen yediriyor.kaşıkla yemeye bayılıyorum;yoğurdu da çok sevdim.annem daha önce bana şeftali,armut,üzüm tattırmıştı,onları da çok sevdim.10 gün sonra da sebze çorbalarına başlayacağım.yaşasınnn...!hep süt hep süt olmuyor böyle canım:)
pzt.günü aşı oldum,hiç ağlamadım..doktor amcam muayane etti beni ,turp gibiymişim maşallahh.benden haberler şimdilik bu kadar.
tekrar görüşmek üzere...bye bye

1 Yorum:

saat: 9/21/2006 8:46 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

yağmur da parmaklarını emmeye bayılıyor:)) salyalı parmak canavarları sizi:))

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa