Lilypie

Cuma, Eylül 29, 2006


annem uyurken görüntülemiş beni.geçenlerde annem işten gelince pek yorgundu;"hadi bakalım oğlumla biraz yatalım" dedi.annem beni yanına yatırır yatırmaz işte böyle içim geçivermiş.(sözde annem benden daha yorgundu :)) )bugünlerde annemle babamı üzüyorum biliyorum.dişlerim çıkıyor ve ben çok acı çekiyorum.allahtan canım o kadar tatlı değil yoksa kıyamet koparabilirmişim. bu durumun nasıl olduğunu anlayamadım ama annem öyle diyooo:)
geçen akşam evimizde misafirler vardı çoook kalabalıktık.misafirlere bayılıyorum doğrusu,hep eve birileri gelse diyorum.neden mi?herkesin kucağında gezip duruyorum,beni güldürmek için olmadık şaklabanlıklar yapıyorlar.sıkılıyorum canım hep anne baba görmekten:)) misafirlerin birde çocuğu varsa,değmeyin keyfime...
bu aralar futbola merak sardım ,birde otomobil yarışları.televizyonda bunların sesini duyunca pür dikkat izliyorum.annem "erkek işte daha şimdiden belli oluyor"diyor.babam tabi bu duruma pek seviniyor.büyüyünce maçlara götürecekmiş beni.beşiktaşlı olacakmışım.ne olduğunu daha çözemedim ama onun da bir bildiği vardır napalımmm...

4 Yorum:

saat: 9/30/2006 4:23 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

o ne güzel uyumak öyle. maşallah egeye. biz yağmuru uyutmak için ne şekillere giriyoruz da yine uyumuyor. uykudan gözleri küçülüyor, ağlıyor yine de uyumamakta inat ediyor.

 
saat: 10/02/2006 10:01 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

O nasıl uyumak şekli öyle..O nasıl yatış şekli öyle tatlım EGE..Gelin beni ısırın,yiyin,öpün diyosun walla canım benim..Uyku çok tatlı di mi oğlum?? Bencede sence:)) En güzel şey uyumak..Uyu uyuda büyü güzel oğlum..Öptüm tombiş yanaklarından senin...

 
saat: 10/03/2006 5:56 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

canım benim o ne tatlı uyumak öyle ben de bugünlerde oğlumuzu merak ederek geçiriyorum günlerimi inşallah ege gibi tatlı bir bebek olur...bu arada uyuyan çocuğa çok çabuk nazar geçer derler o yüzden 41 kere maşallah tatlı egeye

 
saat: 10/04/2006 9:13 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze;niye zorluyorsun ki arkadaşımı uyuması için.o bilir ne zaman uyuyacağını:) "bugünlerde bende geç yatıyorum da"

fatoş teyze bende seni çoooook öpüyorum.ısırmaya beklerim...

elma kurdu,demek beni çok tatlı buldun.çook teşekkür ederim güzel sözlerine.işallah senin bebişin benden daha tatlı olur.ama huyu kesinlikle bana benzesin.çünkü annemi babamı hiç üzmüyorum ben.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa