Lilypie

Pazartesi, Ağustos 07, 2006

merhaba dostlar,
uzun zaman oldu biliyorum; sözde annem hergün benimle ilgili birşeyler yazacaktı bloğuma.ama nerdeee!annem uzun bir süre blog şifresini deneyip,bulmaya çalıştı.en sonunda bugün muradına erdi.gündüzleri babamdan fırsat bulamıyor zaten canım annem.neyse boşverelim şimdi nedenleri,en sonunda kavuştuk.annemin ingilizcesi olmadığı için şimdilik bloğumu düzenleyemedi.dayımlara gidince fatoş teyzemle düzenleyecekler inşallah.ben,ne mi yapıyorum?ben bugün pek huysuzdum.nedenini bir türlü anlamadı annemle babam.çok üzüldüler;bişey yapamadıkları için.neyseki en sonunda gezdirerek uyuttular beni de rahatladılar.artık ellerimi kullanabiliyorum ve bir tarafa tam dönebiliyorum.bu hareketleri yeni öğrendiğim için de habire yapmak istiyorum.annemle babam da bayılıyorlar buna.huyum da biraz değişti.çığlık attığımda yanımda annemle babamın olacağını öğrendim.bir çığlık,annem yanımda,bir çığlık babam...ama bana bu yüzden çok kızıyorlar.gerçekten de haklılar dostlar bazen gereksiz bağırıyorum,ağlama numarası yapıyorum.ama bizimkilere artık sökmüyor bu numaralar :( cuma günü tam 4 ayımı bitiriyorum ve o gün anneannemle dedemi görmeye çoook uzaklara gidiyorum.onları 40 günlükten beri görmedim de.gideyim de marifetlerimi onlara da göstereyim bari :))neyse en kısa zamanda görüşmek üzere dostlar.hepinizi çoooook öpüyorum.

2 Yorum:

saat: 9/11/2006 1:42 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egecim blogun hayırlı olsun:))

 
saat: 9/11/2006 11:10 ÖS , Blogger EGE dedi ki...

ellerine sağlık pınar teyze süper olmuşşşş seni çooook öpüyorum.yağmuru da tabi:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa