Lilypie

Cuma, Şubat 08, 2008

Tatil Dönüşü

tatil bitti ve bu gün evdeyiz.okulu hem çok özledim hemde özlemedim.nasıl mı?Ege den ayrılmak zor geliyor.kuzucumla tatilde sürekli birlikteydik.anneanne ve dedesiyle çok eğlendi.uzun yürüyüşler yaptı,parka gitti kış demeden gezdi diyebilirim.
geceleri uyku problemimiz var sanıyordum halbuki yokmuş!evde yorulmadığı için gece uyuyamıyormuş.1 hafta boyunca aynı saatte yatmasına ve gündüz 2 saat de uyumasına rağmen sabah 9-10 a kadar uyudu kuzum.offf şu kış bitse de rahatlasak :((
Ege'nin saçlarını kestirmek için 1 ay önce dayısı,dedesi ve babası berbere gitmişler ancak Ege'nin ağlamalarından kestirememişlerdi.annesi berbere gidince iş değişti tabii:)şimdi saçlarımız pek güzel oldu.(resmini bir ara koyarım)buradan ne öğrendik?berbere anneyle gidileceğini:)
oğluşum artık herşeyi anlatıyor onun o sözlerine,çevresindekileri taklit etmesine bayılıyorum.bazen anlatmak istediği şeyi anlayamıyorum o zaman bir kızıyor ki görmeyin.

Etiketler:

2 Yorum:

saat: 2/11/2008 6:44 ÖS , Blogger ZEYNEP dedi ki...

Egeciğim seni ççok özledik zeynepte bıraktığın eser bir haftada geçti. Zeynebin de dayısı anneannesi dedesi ve yengesi geldiği için tatilde kudurdu. çok eğlendi. O da senin gşibi her şeyi anlatıp konuşuyor çok tatlı oluyorsunuz. Hele konuşurken şekilden şekle girmeniz. mimikleriniz yok mu çok şeker oluyorsunuz. Allah sizi daima korusun öptüm.

 
saat: 2/16/2008 11:36 ÖÖ , Blogger Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

bizimki de geceleri uyumuyor. havalar soğuk dışarı çıkarıp enerjilerini atamıyoruz ki :(
neyse yazın bol bol yaparız artık. hoş geldiniz :D

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa