Lilypie

Salı, Ekim 02, 2007

yine uzattık arayı,yazma işi değil de şu pc ye oturma derdi var ya.babamız geceleri pc yi bize bırakmıyor ,iş temposu başladığından onun pc yi bıraktığı vakit benim uyuma zamanım oluyor.neyse şu düzenli yazanları kıskanıyorum vallla:))
neler mi yapıyoruz? ege ,iş ,ev arasında bir mekik dokumadır sormayın.ege, eve gelince sürekli onunla ilgilenmemi istiyor.ama sadece anne değil ev hanımlığı görevim gereği yemek işiyle de uğraşmak lazım.böyle iki ara bir dere günler geçip gidiyor işte.
ege ,bir ara hastalandı,şimdi de son hız diş çıkarmaya uğraşıyor.daha doğrusu birlikte uğraşıyoruz.gece 3-5 nöbetlerimiz başladı.2 yaşına kadar bu böyle gidecek anlaşılan:((
artık herşeyi anlatıyor oğluşum,-bizim gibi olmasa da:)-bizi taklit etmeye bayılıyor.kötü huylarımız da başladı tabi.sinirlenince vurmak gibi.
"anneciğim vurduğunda üzülüyorum "deyince ise;
"annem menimm" diye bir öpücük konuveriyor yanağıma.
anlatacak çok şey var ama ege ,"anne ",diye sesleniyor.birazdan pc yi gelip kapatabilir.
görüşmek üzere...

2 Yorum:

saat: 10/03/2007 10:52 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

ege çok büyümüş maşallah ancak itiraf etmeliyim ki ben onu uzun saçlı daha çok beğeniyodum

 
saat: 10/04/2007 12:44 ÖS , Blogger Kuaybe dedi ki...

Gece 1-3-5-7.. ve aralarda küçük bey ne zaman isterse o zaman nöbetlerimiz var bizim de :))Anlıyorum seni..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa