Lilypie

Pazar, Eylül 23, 2007

ÇOOK BÜYÜMÜŞÜM DİMİİ...






Etiketler:

7 Yorum:

saat: 9/24/2007 2:49 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

yerim ben seni yaaa! ne güzel de poz veriyor şuna bak.çok da sportif:P öpüyorum seni egecim.

 
saat: 9/25/2007 12:33 ÖS , Blogger Küçük Prens dedi ki...

Allah ım bu ne tatlılık büyümüş te kocaman delikanlı olmuş.Pozlarda çok şık bayıldım son hallerine

 
saat: 9/27/2007 2:04 ÖS , Blogger Kuaybe dedi ki...

Son haliniz, yakışıklılığın son noktası maşaallah :))

 
saat: 9/28/2007 1:27 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

egeciğim çok büyümüşsün bayağı oldu annenlerle görüşmeyeli. inşallah görüşürüz.Zeynepte seni öpüyor.

 
saat: 9/28/2007 11:07 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

Evet canım Egeciğim gerçekten çok büyümüşsün kocaman olmuşsun maşallah sana.Kardeşin Sıla'da senin gibi tatlı ve akıllı bir çocuk olur inşallah.Öpüyorum seni teyzeciğim..
Bu arada Gültaç'cığım çok haklısın.Ben şimdiden minik kızımı bırakıpta işe nasıl gideceğimi düşünüyorum.Ve hiç iznimin bitmesini istemiyorum.İlk gün ne yaparım işyerinde hiç bilmiyorum..
Zor işmiş bunlar zorrrr..
Bayramda kısmetse görüşmek üzere..

 
saat: 9/29/2007 1:48 ÖS , Blogger Swayline dedi ki...

Ma�allah cidden hem b�y�d� hem bir afet oldu bu o�lan annesi.
Tam bir j�n havas�nda ayr�ca.
P�r�l p�r�l parl�yor adeta Allah nazardan saklas�n. B�y�ynce k�zlardan ba��n� alam�ycak z�pa!
�pt�m yanaklar�n�.

 
saat: 9/29/2007 7:42 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

son halimiz de pek güzel(maşallah)eee annesi kim?öpüyorum iknizide...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa