Lilypie

Cuma, Ocak 18, 2008

uzuuun bir hastalık dönemi geçirdik analı oğul.hemen hemen bayramdan bu yana tam olarak iyileşemedi Egecim.Öksürük ve burun akıntısı az da olsa devam ediyor.garip bir gripal durum anlayacağınız.3-4 gün ben yattım bu yüzden.ben antibiyotikle çabuk toparlandım ama Ege'nin ilk defa bu kadar uzun sürdü hastalığı.
şimdi de Zeynep teyzemiz hasta(bakıcımız).bugün o yüzden okula gidemedim.babamız henüz iyi.inşallah ona da bulaşmaz.
Ege resimlerinde görüldüğü gibi çok büyüdü.kuzum kış şartları yüzünden eve tıkılı kaldı.evimize misafir gelince o kadar çok mutlu oluyor ki.
şu kışı en kısa zamanda atlatsak hayırlısıyla...
tatile 1 hafta kaldı.ege ile birlikte anneannenin yanına gideceğiz.oraya gittiğinde de çok mutlu oluyor.eee sürekli ilgi ve oyun olunca değme keyfine Ege'nin:))

1 Yorum:

saat: 1/21/2008 2:57 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

ana-oğul hasta mı oldunuz ya çok geçmiş olsun.
kış yüzündün ev hapsinde gibi oluyor çocuklar. ben de biraz güneş çıksa hemen yağmuru dışarı çıkarıyorum nasıl mutlu oluyor.baharı dört gözle bekliyoruz.
öpüyorum ikinizi de.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa