Lilypie

Pazartesi, Mart 26, 2007

KAPRİSLİ OĞLUM


Canım oğlum, dün itibariyle tam olarak iyileşti,allaha şükür.günlerdir onunla birlikte olup,bugün işe başlamanın nasıl zor geldiğini anlatamam.ben giderken her zaman uyanan oğlum ,bugün mışıl mışıl uyuyordu.onu görmeden gitmek içimi biraz daha burktu.biliyordum ki uyanınca beni göremediğinde huysuzluk yapacak. ve dediğim gibi de olmuş.zeynep abla ,(bakıcımız)uyandığında ağladığını ancak sonra iyi olduğunu söyledi.allahtan bakıcımıza çok güveniyorum.biliyorum ki egemi en az benim kadar seviyor.zeynep abla artık ailemizden biri oldu.hepimiz onu çoook seviyoruz.
işten geldiğimde egem bana soğuk davrandı.her zaman koşarak karşıladığı annesine gelmedi,hep zeynep ablanın yanındaydı.babası işten gelince ise onu kucaklayarak karşıladı.bu duruma çok üzüldüm.inanamadım minicik oğlum bana kapris yapıyordu.haklımıydı?bilemiyorum...
çalışan bir annenin çocuğu olmak ...seçimi olsaydı,sanırım işe gitmemi istemezdi.niye bizim ülkemizde doğum sonrası izin bu kadar kısa .bebeğimiz 3 yaşına gelene kadar onunla birlikte olsak ne iyi olurdu dimii :((
seni çok seviyorum,kaprisli oğlum benim...

6 Yorum:

saat: 3/27/2007 5:54 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

bak sen egeye büyümüş de kapris de yaparmış:)
çalışan anne olmak zor gerçekten canım. dün okuldan öğle yemeğine gelemedim de ne kadar özledim yağmuru.

 
saat: 3/28/2007 11:21 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

Egecim,
Sen anneye kaprislerde yapmaya başladın bakayım.Anneciğin üzülmüş biraz bu duruma.
Anne seni çok seviyor,senin için yapmayacağı şey yok , lütfen üzme anneni olur mu teyzeciğim..
İyileşmene de ayrıca çok sevindim.
Bu arada eşofmanların çooooook ama çooook yakışmış.Dayın görmesin çok sevinir..
Kısmetse bu haftasonu yanında olcaz,seni bir güzel severiz..Özledik yahuu.
Çok öptüm seni canım Egem..
Teyzen

 
saat: 3/28/2007 11:52 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

Canım aşkım benim;
Dayın seni çok özledi bir bilsen.Şimdi hastalıktan yenide kurtuldun.Bakalım dayını görünce ne yapacaksın. Bu arada eşofmanlar ne güzelde yakışmış.Bende ki lafa yakışmazmı benim yakışıklı yeğenime

SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMMM

 
saat: 3/28/2007 3:06 ÖS , Blogger Anne ve Bebisi dedi ki...

Geçmiş olsun:)
Seçme hakkı olsaydı emin ol işe gitmeni istemezdi:)
Keşke en en en azından annelerin iş yerinde kreş olsa ve her anne istediği zaman çocuğunu görebilse:(

 
saat: 3/29/2007 3:57 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

canimsin gecmis olsun melegim kiyamam minik adam

 
saat: 3/31/2007 12:37 ÖÖ , Blogger EGE dedi ki...

pınar teyze büyüdüm hemde çoook(!!!):))
fatoş teyze,ben annemi aslında hiç üzmüyorum.bırakında bu kadar kapris yapayım yaaa:))
dayıcığım,aldığın eşofmanlar henüz pek büyük geliyor.ama yaz akşamlarında giyerim gibi geliyor.çok teşekkür ederim ,çok beğendim cicilerimi

anne ve bebişi çok teşekkür edrim.bakartık iyileştim de yürüyorum bile

filiz ziyaretin için teşekkürler...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa