Lilypie

Pazar, Mart 11, 2007

SOBELENDİİKKK....





işte çok işime yarayan eşyalarımdan bazıları...annem hepsini resimleyemedi,kusura bakmayın olur mu:((
oyuncaklarıma bayılıyorum.onlarla uzun uzun oynayabiliyorum.
civcivim nasıl ama!o başını salladıkça bende onu taklit ediyorum.
bornozumu yeni giymeye başladım,büyüdüm ya artık bornoz giyebiliyorum:))
anakucağımı çok seviyorum.hala uykuya geçerken ona yatmaya bayılıyorum;ayaklarım ne kadar dışarda kalsa da:))
mama sandalyem vazgeçemediklerimden."egeee yemek vakti,hadi sandalyeneee bakiim!":))
kovalarımı üst üste koyduğunuzu görmeyim,hemen gelip yıkarım ona göre:))

üstteki de uyku tulumum.annem ,çoook işime yaradığını söylüyor.üstümü açsamda artık endişelenmeden uyuyormuş :))

bu arada yürüme işini biraz daha ilerlettim.birde acele etmesem,nasıl güzel yürüyeceğim... ama nerdeee!!!
inşallah yaşıma bastığımda düzgün yürümeyi öğrenebilirim.

HERKESİ ÇOOOK ÖPÜYORUM...

6 Yorum:

saat: 3/11/2007 3:15 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

ne güzel oyuncakların var senin öyle yakışılı egem. cicivine de baıldım. hele bornozun. yağmurunki bekliyor şimdilik yağmurun büyümesini:) uyku tulumu da iyi fikir. yağmur doğmadan dedesi almıştı ama mavi renkli:) kullanmanın vakti geldi heralde:)

 
saat: 3/12/2007 11:48 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

yyyyyyyyy

 
saat: 3/13/2007 10:10 ÖÖ , Anonymous Adsız dedi ki...

gggggg

 
saat: 3/14/2007 6:25 ÖS , Blogger Minik Patikler dedi ki...

yavruumm sen ne tatlisinnn :) masaAllah annesi ya :))

 
saat: 3/20/2007 3:25 ÖS , Blogger Küçük Prens dedi ki...

>Bir bebek gün geçtikçe bu kadar mı tatlı olurÇ:)

 
saat: 3/21/2007 12:11 ÖS , Blogger *Ra dedi ki...

her resimde ayrı bir güzel çıkıyor fındık. Annesi ne güzel de hazırlamış sevdiklerini. Maşallah yürümeye de başlamış.
Hadi bakalım Gültaçcığım senin de maraton başladı.
Sevgiler...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa