Lilypie

Çarşamba, Mart 21, 2007

HASTAYIM...


dün akşam ateşim çıktı.ilaç ve fitille biraz kontrol altına alındı.sabah annem yine fitil koydu biraz daha iyiydim.ancak ateşim bir türlü 38,5 'in altına düşmüyordu.39'u bulduğunda apar topar acile gittik.orada ateşimin 39,3 olduğu anlaşıldı.acilde ki müdahale ile 38,7 düştü.o kadar bitkindim ki gözlerimi açmaya halim yoktu.ama yinede beni sevenlere gülümsemeye çalışıyordum.
hastanede uzun bir süre kaldım.doktor amcam herhangi bir neden bulamadı.boğazımda bir akıntı olduğunu,bu akıntı koyulaşırsa antibiyotik tedavisi gerektireceğini söyledi.şimdi gripal ilaçlar kullanmamı istedi.
o kadar uykusuzum ki,annem beni uyuttu. işte böyle mışıl mışıl uyuyorum...
allah tüm arkadaşlarımı,kardeşlerimi hastalıklardan korusun...

22 Mart 2007 Perşembe

hala hastalığım devam ediyor.ateşimi kontrol altına almakta zorlanıyoruz.bugün annem işe gitmedi benimleydi.ateşten bitkin vaziyetteydim bütün gün.akşam üstüne doğru ilaç almama rağmen ateşim 39.6 yı gösterince acilin yolu gözüktü yine bize.doktor amcam hemen bir iğne yaptı.artık antibiyotik kullanmak zorunlu oldu.bu arada ortalıkta bir mikrop gezip duruyor.bütün arkadaşlarım aynı belirtilerle hastaneye gidiyorlarmış.hastanede çok yakın bir arkadaşımı gördük.bugün havale geçirmiş ,annem ve babam bu ateşin çok tehlikeli olduğunu söylüyor.iğneyle birlikte kendime geldim ateşim 372ye düştü ve biraz rahatladım.
hava güzel diye dışarıya çıktım böyle olduuuu:((
mikroplara da alışmam lazım ama dimiii:))yoksa en küçük şeyde hasta olurum.
sağlığıma kavuşunca sizlere tekrar resimlerimle gülümseyeceğim inşallah...
sevgiler...

8 Yorum:

saat: 3/21/2007 10:08 ÖS , Blogger elma kurdu dedi ki...

o kadar tatlısın ki egecim nazar değdi sana bence, geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşursun umarım

 
saat: 3/21/2007 11:45 ÖS , Anonymous Adsız dedi ki...

cok cok gecmiş olsun.. Acil şifalar canım.

 
saat: 3/22/2007 12:16 ÖÖ , Blogger pınar dedi ki...

kıyamam sana canım benim. bir an önce iyileş tamam mı?

 
saat: 3/22/2007 10:45 ÖÖ , Blogger Küçük Prens dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun.Bizde yeni yeni toparlanıyoruz.Allah şifa versin.O güzel gülücüklerin hiç kaybolmasın

 
saat: 3/22/2007 10:45 ÖÖ , Blogger Küçük Prens dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun.Bizde yeni yeni toparlanıyoruz.Allah şifa versin.O güzel gülücüklerin hiç kaybolmasın

 
saat: 3/22/2007 12:14 ÖS , Blogger Anne ve Bebisi dedi ki...

:((( Çok geçmiş olsun.Acil şifalar:(((

 
saat: 3/26/2007 6:06 ÖS , Blogger sumuklubocek dedi ki...

cok gecmis olsun egecigimize! hele hele ilk hastalikta cok uzuluyor insan; bizler icin cok uzucu olsa da buyumelerinin bir parcasi sanirim bu :(((
gecmis olsun tekrar!

 
saat: 3/30/2007 10:55 ÖS , Blogger Minik Patikler dedi ki...

Kiyamam ben sana melek yuzlu bebegim..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa