Lilypie

Pazartesi, Haziran 09, 2008

BAŞIMIZA GELENLER..!

cumartesi günü oğlumla mutlu mesut oyun oynarken başımıza gelenleri sormayın.
oturma odasında egeyle birlikte spor yapıyoruz.nasıl mı?ben onu ayaklarıma alıp yukarıya kaldırıp indiriyorum.o kadar çok hoşuna gitti ki bir taraftan da her yukarı kaldırışta kahkalarla gülüyor.çok yorulup bıraktım çamaşırları makinadan çıkarmak üzere banyoya yöneldim.daha banyoya varmadan bir çığlık.arkamdan koşturarak geldiğinden köşeyi dönmeyi o hızla başaramayınca ayakkabılığın kenarına alnını çarpmış.babası ve ben nasıl yanına koştuğumuzu bilemedik.hemen buz kompleksi yapıldı ama görüntü feciydi.yüzünü öyle görünce nasıl içim acıdı anlatamam.yavrum onca acıya rağmen maşallah yine de sesini çıkarmadı.biraz daha hızlı çarpsaymış kesin dikiş atılırmış.verilmiş sadakamız varmış diyelim.gerçekten çok ucuz atlattık.görünmez kaza diye buna derler.ve yine bir kez daha anladım ki annelik çok yüce bir duygu.onun o acısını hissedip yüreğiniz nasıl kavruluyor.bu nasıl bir etkileşimdir yarabbim,şaşırmak mümkün değil!
allah yavrularımızı tüm kötülüklerden korusun...

4 Yorum:

saat: 6/10/2008 12:12 ÖS , Blogger Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

geçmiş olsun... görünmez kaza gerçekten de... erkek çocuklarında daha mı çok anlamadım ki...

 
saat: 6/10/2008 3:06 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

ayy canım benim egecim yaa. kıyamam sana. oluyor işte böyle görünmez kazalar da bizim içimiz parçalanıyor işte. Allah daha beterinden korusun.
öpüyorum alnından.

 
saat: 7/07/2008 12:01 ÖS , Blogger Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın Ebrucum.

 
saat: 7/10/2008 1:04 ÖS , Blogger YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Geçmiş olsun.
Gerçekten erkek çocukları çok daha hızlı oluyorlar.
Benim oğlum da aynı şekilde defalarca kapılara ve duvarlara tosladı/tosluyor ki.
Ve hiç vazgeçmeye nieti yok.
Hani canım yandı biraz daha yavaş olayım filan.
Neyse bilinçlenecekler tabi yavaş yavaş.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa