Lilypie

Pazar, Mart 02, 2008

gecenin bir yarısı oturabildim pc başına.babamız bu saatte kalkınca ancak oturabildim desem daha doğru olur.bir hafta sonu daha hızlı bir şekilde bitti.pazar günlerini öğrenciliğimden beri hiç sevmiyorum.pazartesi sendromunu uzun yıllardır yaşıyorum yaniii:))işimi gerçekten çok seviyorum,hani böyle bir açıklamadan sonra farklı düşünenler olmasın :))
pazar günümün yemek,ütü ile geçmemesi için yemeklerin bir kısmını Ege uyuduğunda -ki bu saat hep 22:30 oluyor-yaptım.yarının işlerini biraz hafiflettim allaha şükür.
Egecim hafta sonlarına bayılıyor,ancak hafta içi biz işe giderken ki 7:30 da kalma saatini hafta sonları 9-10 yapsa ne mutlu olcağım bilemezsiniz.allahtan canım kocam bana acıyıp Ege ile 1-2 saat vakit geçirip uyumamı sağlıyor.eee iş bölümü diye buna derler.ben gece nöbetini tutuyorum da...
Ege ne yazık ki hala gece uyanıp ağlıyor.bu durumun bizim işe gitmemizle bağlantılı olduğunu düşünüyorum.ara tatilde hiç böyle sorunumuz yoktu çünkü.canım yavrum bakıcı teyzesini ne kadar çok sevse de annenin yeri ayrı diyerek,özlem çekiyor:((
sabah beni yine güldürdü.yüzümü yıkarken koşturarak yanıma geldi ve
-gunaydıın annecim dedi.
bende babasını söylettiğini düşündüm meğer canımın içi kendisi akıl edip söylemiş.
bugün hava güzelken şöyle ailecek gezmeye çıktık.Egeyi parka götürüp,sahilde biraz yürüdük.bu havaları kaçırmak olur mu dimii.
bir mağaza da işimiz vardı.orada çalışan kız kucağına alıp Egeyi sevdi.mağazadaki işimiz bittiğinde babasının kucağındaki oğlumu yanaklarından öpmesi yetmeyip dudaklarından da öpüverdi.nasıl sinirlendiğimi anlatamam.eve döndüğümde ilk işim Ege 'ye dudaktan kimseyi öpmemesi gerektiğini öğretmek oldu.arkadaşa çay içmeye gittiğimizde bu durumu ona da anlattım.Ege'yi dudaktan öpmeye çalışmasını istedim,dediklerimi uygulayıp uygulamayacağını öğrenmek için-ege gel dudaktan öpeyim seni dediğinde ,omuzuna çekerek ııhhh diyerek yanından kaçtı.
afferin oğlumaaa...
Ege yine ağlıyor,gitmem gerek.

2 Yorum:

saat: 3/02/2008 5:20 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

egeden yeni haberler almak ne güzel:) sözünü dinlemesini de biliyor baksana şuna. dudaktan öptürmemeyi hemen öğrenmiş. aferin egeye.
yarın pazaretesi ve ben de şimdiden girdim pazartesi sendromuna gültaççım. şu pazartesiyi atlayıp direkt pazartesiden başlasak nasıl olur acaba:)
egeyi çok çok öp benim için. dudağından değil tabi:P gıdısı olabilir mesela. çok severim ben çocukların gıdısından koklaya koklaya öpmeyi:P

 
saat: 3/02/2008 5:21 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

salıdan diye yazıcaktım bak iki kere pazartesi diye yazmışım. heralde pazartesi sendromundan:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa