Lilypie

Pazartesi, Mayıs 14, 2007

TAŞINIYORUZ...


Uzun zamandan beri yazamıyorum.çünkü taşınma telaşı içindeyiz.

canım oğlumuz evimize uğurlu geldi.artık ,allahın izniyle birileri çıkın demeden oturabileceğimiz bir eve taşınıyoruz,kendi evimize...

ev taşıma konusunda pek bir tecrübe ettik.il içini geçip iller arası dahi taşındık.ancak bu sefer tek başıma bu işin altından kalmakta zorlanıyorum.o zamanlar bir çocuğum yoktu.şimdi ege'mle bu işler hiç kolay olmuyor.Ege bey artık dışarı çıkıp parka gitmek istiyor.istediği olmadığı zaman bağırıp duruyor.yarım saatte yapılacak işler 1-2 saatimi alabiliyor.mutfakta yemek yapmak bile zorlaştı.işten gelince mutfağa girdiğimde yemek yapabilmem için oğluşuma karışmamam gerekiyor.Ege bütün çekmeceleri boşaltırken ben yemek yapmakla uğraşıyorum.yemek işi bitince ege'nin dağıttıklarını toplama işi başlıyor tabii:))deneyimli anneler yürüdüklerinde işimizin daha zorlaşacağını söylüyorlardı da,ben bu kadarını beklemiyordum doğrusu:((


Ege'min yaptıklarına gelince...


işten eve geldiğimde beni çok özlemiş oluyor ,gelip boynuma bir sarılışı var ki görmeyin.hafta içi işe gidiş saatlerimi çok iyi biliyor miniğim.saat 7:30 ege'nin gözleri açık "annnneee, annnneee..."diye bir ses.Ege beyi alalım mı,hazırlanalım mı şaşırıyorum doğrusu.Zeynep teyzemiz gelince rahatlıyoruz tabii.teyzemize bir kapris bir kapris sormayın.hemen gitmiyoruz ona,biliyoruz ki Zeynep teyze geldi demek anne baba işe gidecek demek.artık bu durumu iyi anlıyor yanii:))hafta sonları anne ile babayı görünce (sabah aynı saattte kontrol ediyor )yatıyor,o da mışıl mışıl uyuyor saat 9:30-10:00'a kadar.


aslında Ege ile ilgili anlatacak o kadar çok şey var ki ,taşınma telaşını atlatınca daha uzun uzun yazarım inşallah...


herkese sevgiler...



6 Yorum:

saat: 5/16/2007 11:15 ÖÖ , Blogger Küçük Prens dedi ki...

Ege'ciğim öncelikle biraz geçte olsa 1.yaşını kutluyorum.Rabbim sana ailenle birlikte hayırlı uzun bir ömür versin inşallah Bu arada eviniz de hayırlı olsun.Öpüyorum seni

 
saat: 5/20/2007 4:29 ÖÖ , Blogger gunlukcugum dedi ki...

insallah cook kolay tasinirsin yeni evinde saglikli mutlu gunler gecirmen dilegiyle..

 
saat: 5/28/2007 12:11 ÖS , Blogger Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı olsun yeni eviniz. egenin de yeni yaşı hayırlı olsun. rabbim uzun hayırlı güzel bir ömür nasip etsin. minik talhanın annesi

 
saat: 5/30/2007 3:56 ÖS , Blogger Anne ve Bebisi dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun, taşınma işiniz konusunda da kolay gelsin:)

 
saat: 6/04/2007 12:57 ÖS , Blogger AYSUN dedi ki...

Egecik doğum günün kutlu olsun... Yeni eviniz de hayırlı olsun. Mutlu günler geçirin inşallah...

 
saat: 6/13/2007 5:25 ÖS , Blogger pınar dedi ki...

canım nerelerdesin? taşınamadın mı daha?
egenin yeni resimlerini görmek istiyorum ben:) ve neler yaptığını da merak ediyorum...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa